CRM - Managementul Relațiilor cu Clienții
CRM online integrat cu managementul documentelor, pentru gestiunea eficientă a comunicării cu potențialii clienți, a oportunităților și a interacțiunii cu clienții și a contractelor.
Gestionarea contactelor
Gestionarea rapidă a organizațiilor (clienți / furnizori / prospecți) și a contactelor.
Gestionare vânzări
Gestionarea oportunitatilor de vânzare sprijină procesul de identificare, evaluare și urmărire a oportunităților de vânzare, cu scopul de a maximiza șansele de a realiza vânzări profitabile.
Management contracte
Evidențierea, evaluarea, monitorizarea și automatizarea procesului de gestionare a contractelor, inclusiv valoarea, termenul de valabilitate, notificarea la expirare și persoana responsabilă de contract.
Management activități
Managementul activităților proprii și a celorlalți utilizatori sau a echipelor, definirea nivelului de realizare a unei activități, rapoarte de activități, etc.
Căutare rapidă
Posibilitatea de atribuire a etichetelor permite o căutare sau filtrare rapidă a informațiilor.
Marketing
Crearea de pagini dedicate campaniilor de marketing, captarea interesului vizitatorilor prin intermediul acestora, pentru atragerea, fidelizarea audienței și generarea de vânzări.
Rapoarte
Rapoarte și grafice specifice: rata de conversie a oportunităților, rapoarte de activități, previzionare vânzări, scadența contracte, etc.
Beneficii
Control total asupra afacerii
Ai vizibilitate și control asupra activităților, astfel poți excela în experiența integrală a clientului în procesul de achiziție și după încheierea acestuia.
Informații la îndemâna clienților
Integrează clienții în procesul de vânzare prin accesul acestora la informațiile dorite cu privire la solicitările trimise prin intermediul CRM.
Cultivă spiritul de echipă
Creează coeziune și colaborare între departamente prin împărtășirea informațiilor și cultivă spiritul de echipă prin construirea unor legături trainice, alimentate de același obiective comune.
Oferă servicii de calitate clienților
Optimizează procesul de vânzare prin răspuns rapid la toate solicitările clienților, generează rapid oferte multiple și transformă-le simplu în comenzi și facturi.
Clienți care folosesc soluția noastră de CRM
Fă primul pas către digitalizare cu Team Space
E timpul să introduci tehnologia digitală în anumite procese din afacere.
Începe cu trecerea documentelor în format digital.