Din offline în online: cum poți obține un grant de până la 100.000 de euro pentru digitalizarea IMM-ului tău

Descoperă cum poți accesa fonduri europene pentru transformarea digitală a afacerii tale cu Team Space. Suntem alături de tine la fiecare pas.

O oportunitate pentru IMM-uri:
ce trebuie să știi despre Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR)

.

Date recente ne arată că doar 17% din IMM-urile din România sunt digitalizate. Lipsa de experiență și lipsa fondurilor necesare adoptării de tehnologii reprezintă câteva bariere digitale ale IMM-urilor. E timpul să schimbăm aceste date, iar echipa Team Space este aici să te susțină pentru a atrage fondurile necesare pentru dezvoltarea afacerii tale pe baze solide. Poți accesa până la 100.000 de euro pentru adoptarea tehnologiilor digitale, prin noul program din Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR).

Data limită pentru depunerea dosarului de finanțare este 18.04.2023, ora 24:00!

Valoarea grantului pentru digitalizare este cuprinsă între

 

20.000€ – 30.000€

Microîntreprinderi
(sub 9 angajați)

20.000€ – 50.000€

Întreprinderi mici
(sub 9 angajați)

20.000€ – 100.000€

Întreprinderi mijlocii
(50-249 angajați)

Cheltuieli eligibile pe care le poți face prin intermediul programului

 

  • Sisteme de inteligență artificială, machine learning, AR, VR
  • Servicii de cloud și IoT
  • Cheltuieli aferente achiziționării și/sau dezvoltării și/sau adaptării aplicațiilor/licențelor software (ERP, CRM)
  • Implementarea soluții de automatizare software bazate pe tehnologia RPA (Automatizarea Proceselor Robotizate)
  • Achiziții necesare pentru crearea unui website de prezentare
  • Rervicii de trecere a arhivelor din analog/dosare/hârtie în digital indexabil
  • Instruirea personalului care va utiliza echipamentele TIC
  • Echipamente hardware TIC
  • Servicii de consultanță pentru elaborarea și managementul proiectului
  • Servicii de analiză/consultanță pentru identificarea soluțiilor tehnice de care are nevoie IMM-ul
  • Achiziții de tehnologii blockchain
  • Echipamente pentru automatizări integrate cu soluții digitale, inclusiv eCommerce

Beneficii

✅ Toate informațiile sunt ușor de accesat, într-un ecosistem digital, la un click distanță, indiferent de unde te afli

✅ Sustenabilitate crescută (mai puțină hârtie)

✅ Control asupra resurselor informaționale și asupra

✅ Creșterea eficienței și a productivității în cadrul echipei

✅ Conformitate controlată – este mai ușor să rămâi în conformitate cu procese standardizate și monitorizate

✅ Siguranța datelor prin drepturi de acces definite la nivel de utilizator sau departament

Cum te ajutăm să-ți digitalizezi IMM-ul

Consultanții Team Space îți oferă suportul necesar în gestionarea întregului proces de finanțare:

  • Evaluăm eligibilitatea companiei tale
  • Analizăm nevoile actuale pe termen lung și/sau mediu
  • Oferim îndrumare pentru implementarea software-ului de digitalizare a documentelor si proceselor
  • Implementăm proiectul final de digitalizare
  • Furnizăm consultanță și asistență pentru granturile PNRR în vederea digitalizării, precum și după implementarea proiectului.

Îți propunem soluțiile potrivite pentru gestionarea acestui proces. Fă primul pas și completează formularul de contact, apoi ne auzim.

Condiții de eligibilitate

Solicitanții eligibili cu sediul social în România trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

  • IMM-ul este înființat cel târziu la data de 31.12.2021
  • nu au avut activitatea întreruptă/suspendată în anul 2022
  • au înregistrat profit din exploatare (>0 lei) în 2021
  • se angajează să suporte din resurse proprii 10% din totalul cheltuielilor eligibile.

Condițiile complete de eligibilitate pot fi găsite în Schema de minimis pentru digitalizarea IMM-urilor.

Soluțiile Team Space pe care le poți include în proiectele de digitalizare ale afacerii tale

 

Management documente

Găsește rapid orice informație ai nevoie, când ai nevoie. Vizualizează documente în Team Space fără să fie nevoie să le descarci. Editează documente de tip .docx, .pptx și .xlsx direct in platformă sau poți accesa toate fișierele de pe desktop.

Management proiect

Alocă sarcini individuale sau de grup și automatizează sarcinile recurente pentru a economisi timp prețios. Utilizează instrumente vizuale simple, dar eficiente, pentru a planifica, coordona și monitoriza sarcinile specifice.

CRM

CRM online integrat cu managementul documentelor, pentru gestiunea eficientă a comunicării și a interacțiunii cu clienții și a contractelor. Optimizează procesul de vânzare prin răspuns rapid la toate solicitările, generează rapid oferte, comenzi și facturi.

Spațiu colaborativ

Spațiu colaborativ de lucru pentru echipa ta, indiferent de unde lucrează, acasă sau la birou. Drepturi de acces pentru fiecare utilizator sau grupuri de utilizatori în funcție de nevoile și responsabilitățile acestora.

Spațiu de comunicare

Cu TeamSpace, membrii echipei vor ști întotdeauna cine lucrează la ce. Lasă comentarii, atașează fișiere, partajează linkuri, răspunde la comentariile altor membri din echipă/proiect. Comunică ușor și rapid intern și extern.

Website de prezentare

Nu a fost niciodată mai ușor să-ți creezi un website – ai nevoie de 30 de minute să personalizezi un șablon pentru a se potrivi nevoilor proiectului tău: culori, logo, layout și strategie de marketing.

    Ești gata să obții fonduri pentru digitalizarea afacerii tale?

    Solicită sprijin de la echipa Team Space pentru a aplica în cadrul programului care susține digitalizarea IMM-urilor. Lasă-ne detalii despre firma ta și te vom contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a discuta despre înscrierea pe portalul de fonduri PNRR.

    Adresa: Str. Reconstrucției 2A, 550129, Sibiu

    Procesele de gestionare a documentelor pe hârtie există și vor face întotdeauna parte din anumite operațiuni, dar acum nu reprezintă partea centrală a afacerii noastre. Am ales digitalizarea documentelor, accesul rapid, securitatea și, de ce nu, costuri scăzute. Ca să nu mai vorbim de sustenabilitate.

    Gabriela C.Manager Dept. Resurse Umane, Ropardo