De la întreprinderile mici și mijlocii până la organizații și instituții mari, toate au câteva lucruri de luat în considerare atunci când se confruntă cu alegerea potrivită a unei infrastructuri.
Tendința populară la nivel global, este adoptarea soluțiilor în cloud, însă rămân și companii care doresc să implementeze soluții On Premises sau sunt nehotărâte în privința alegerii.
Este bine să știi de la început că nu există un model specific pentru fiecare tip de organizație, dar există factori care te pot ajuta să iei cea mai bună decizie pentru afacerea ta. Pentru a ușura alegerea îți recomandăm să iei în calcul ce are de oferit fiecare opțiune, astfel vei putea alege ceva ce se potrivește companiei tale.
Principala diferență între Cloud și On Premises vine de la modul în care aceste soluții sunt instalate.
- Soluția On Premises este instalată, așa cum îi spune și numele, pe serverele clientului. Implementările on-premises înseamnă control complet și proprietate asupra tuturor datelor. Software-ul este instalat local, pe serverele și hardware-ul propriei companii.
- Pentru soluțiile Cloud totul este deja configurat, nu ai nevoie de hardware, actualizările se fac automat, nu ai nevoie de investiții inițiale, deci este o alegere populară și strategică în anumite cazuri.
Graficul de mai jos este un ghid simplu cu privire la factorii pe care trebuie să îi iei în considerare atunci când cauți implementări în Cloud sau On Premises.
Cloud | On Premises | |
Instalare | Soluția este găzduită în spațiul furnizorului tău de servicii, în cloud (third-party), într-o instanță private sau partajată. Accesul se va face primtr-un browser web. | Soluția este implementată intern și instalată pe serverele proprii (in-house). |
Control |
Securitate excelentă a datelor: atunci când soluția este găzduită pe o platformă cloud, beneficiezi de toate facilitățile de securitate ale platformei. În caz de downtime, nu vei putea accesa datele. |
Datele se află pe serverul propriu și ai control total asupra a ceea ce se întâmplă cu acestea. |
Conformitate | Furnizorul trebuie să respecte și să ofere confidențialitate și securitate ridicată clienților, partenerilor și angajaților. | Obligatoriu dacă sunteți activ în industrii foarte reglementate sau în cazul în care politicile interne interzic utilizarea cloud-ului public. |
Costuri | Plata per resurse prin abonament lunar. | Costuri continue pentru licențe, echipamente, departamentul de IT. |
Care soluție este potrivită pentru afacerea ta?
Solutiile On Premises sunt potrivite pentru business-urile mid-sized, startup-uri si companii mari cu bugete fixe și nevoi ridicate de personalizare și configurari pentru date specifice.
Soluțiile Cloud sunt o alegere ideală pentru companiile cu obiective dinamice, extinderi accelerate sau care au nevoie de acces la resurse flexibile.
Despre Team Space
Team Space ajută organizațiile și echipele să accelereze procesele de digitalizare, să stocheze, să acceseze și să conecteze date, să-și îmbunătățească colaborarea în echipă și cu clienții.
Cerințele tehnologice ale fiecărei organizații sunt unice. Indiferent de opțiunea pe care o cauți, transferul de date al mediului tău de business depinde de alegerea făcută, fie că este vorba de Cloud sau On Premises. Beneficiile cele mai mari decurg din capacitatea de a le combina.
Încă nu ești sigur care dintre cele două soluții răspunde mai bine nevoilor companiei tale? Programează o sesiune de consultanță gratuită.
Hi, this is a comment.
To get started with moderating, editing, and deleting comments, please visit the Comments screen in the dashboard.
Commenter avatars come from Gravatar.