O oportunitate pentru IMM-uri:
ce trebuie să știi despre Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR)
.
Descoperă cum poți accesa fonduri europene pentru transformarea digitală a afacerii tale cu Team Space. Suntem alături de tine la fiecare pas.
.
Date recente ne arată că doar 17% din IMM-urile din România sunt digitalizate. Lipsa de experiență și lipsa fondurilor necesare adoptării de tehnologii reprezintă câteva bariere digitale ale IMM-urilor. E timpul să schimbăm aceste date, iar echipa Team Space este aici să te susțină pentru a atrage fondurile necesare pentru dezvoltarea afacerii tale pe baze solide. Poți accesa până la 100.000 de euro pentru adoptarea tehnologiilor digitale, prin noul program din Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR).
Microîntreprinderi
(sub 9 angajați)
Întreprinderi mici
(sub 9 angajați)
Întreprinderi mijlocii
(50-249 angajați)
Toate informațiile sunt ușor de accesat, într-un ecosistem digital, la un click distanță, indiferent de unde te afli
Sustenabilitate crescută (mai puțină hârtie)
Control asupra resurselor informaționale și asupra
Creșterea eficienței și a productivității în cadrul echipei
Conformitate controlată – este mai ușor să rămâi în conformitate cu procese standardizate și monitorizate
Siguranța datelor prin drepturi de acces definite la nivel de utilizator sau departament
Consultanții Team Space îți oferă suportul necesar în gestionarea întregului proces de finanțare:
Îți propunem soluțiile potrivite pentru gestionarea acestui proces. Fă primul pas și completează formularul de contact, apoi ne auzim.
Solicitanții eligibili cu sediul social în România trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
Condițiile complete de eligibilitate pot fi găsite în Schema de minimis pentru digitalizarea IMM-urilor.
Găsește rapid orice informație ai nevoie, când ai nevoie. Vizualizează documente în Team Space fără să fie nevoie să le descarci. Editează documente de tip .docx, .pptx și .xlsx direct in platformă sau poți accesa toate fișierele de pe desktop.
Alocă sarcini individuale sau de grup și automatizează sarcinile recurente pentru a economisi timp prețios. Utilizează instrumente vizuale simple, dar eficiente, pentru a planifica, coordona și monitoriza sarcinile specifice.
CRM online integrat cu managementul documentelor, pentru gestiunea eficientă a comunicării și a interacțiunii cu clienții și a contractelor. Optimizează procesul de vânzare prin răspuns rapid la toate solicitările, generează rapid oferte, comenzi și facturi.
Spațiu colaborativ de lucru pentru echipa ta, indiferent de unde lucrează, acasă sau la birou. Drepturi de acces pentru fiecare utilizator sau grupuri de utilizatori în funcție de nevoile și responsabilitățile acestora.
Cu TeamSpace, membrii echipei vor ști întotdeauna cine lucrează la ce. Lasă comentarii, atașează fișiere, partajează linkuri, răspunde la comentariile altor membri din echipă/proiect. Comunică ușor și rapid intern și extern.
Solicită sprijin de la echipa Team Space pentru a aplica în cadrul programului care susține digitalizarea IMM-urilor. Lasă-ne detalii despre firma ta și te vom contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a discuta despre înscrierea pe portalul de fonduri PNRR.
Adresa: Str. Reconstrucției 2A, 550129, Sibiu
Email: office [at] tspace [dot] ro
”Procesele de gestionare a documentelor pe hârtie există și vor face întotdeauna parte din anumite operațiuni, dar acum nu reprezintă partea centrală a afacerii noastre. Am ales digitalizarea documentelor, accesul rapid, securitatea și, de ce nu, costuri scăzute. Ca să nu mai vorbim de sustenabilitate.
Gabriela C.Manager Dept. Resurse Umane, Ropardo