Semnătura electronică

Semnezi documentele de oriunde, ușor, rapid și sigur: acum și în Team Space

Nu eram sigură că merită să folosesc un serviciu de semnătură electronică. De când l-am implementat, pot spune că semnatul actelor nu mai este o corvoadă, acum pot citi, semna și trimite actele rapid și în siguranță. Deci, merită!

MirelaAntreprenoare, Iași

Ce este semnătura electronică?

Semnatura electronică este un proces prin care o persoană sau o organizație poate autentifica și valida documente sau informații electronice într-un mod similar cu semnătura manuală. Aceasta se poate face prin intermediul unei chei criptografice sau prin intermediul unui serviciu online care oferă autentificare și validare.

Implementarea semnăturii electronice în afaceri poate fi un proces simplu sau complex (pentru că există numeroase opțiuni), în funcție de nevoile și cerințele specifice ale fiecărei afaceri. Cu toate acestea, implementarea acestui proces poate aduce o serie de avantaje, inclusiv creșterea eficienței, reducerea erorilor și a timpului petrecut cu semnarea manuală, precum și îmbunătățirea securității informației.

 

Beneficiile adoptării unei semnături electronice

Beneficiile adoptării soluției de semnare electronică a documentelor sunt multiple și includ:
  • îmbunătățirea proceselor de lucru, de acum nu mai pierzi timp cu imprimarea, scanarea și trimiterea documentului pe email
  • accelerarea semnării documentelor, oriunde și oricând, de pe orice device
  • siguranța autenticității informațiilor importante
  • creșterea securității și protecția informațiilor sensibile
  • reducerea erorilor
  • notificarea automată a responsabilului când un document este pregătit pentru semnare electronică
  • îmbunătățirea experienței clienților și a colaboratorilor prin posibilitatea de a semna documentele rapid și ușor
  • eliminarea necesității de a folosi hârtii sau a se deplasa pentru semnarea documentelor
  • economisirea spațiului în cazul documentelor care nu necesită depozitare în format fizic
  • și creșterea eficienței și productivității în afaceri.

Oferta noastră include acces la aceste soluții de semnătură electronică

  • Soluții pentru semnarea electronică a documentelor în fluxul de lucru al Team Space, prin intermediul unui furnizor de servicii verificat și de încredere.
    • transferul documentelor se face automat între Team Space și furnizorul de servicii
    • angajații sunt informați când un document este disponibil pentru semnare
    • semnăturile electronice pot fi adunate pentru un document de la toți angajații implicați, prin intermediul unui singur flux
    • selectați niveluri avansate de securitate
    • certificatele pentru semnătura electronică sunt stocate central la furnizorul extern de servicii, astfel încât acestea pot fi recuperate oricând
    • documentul semnat electronic este salvat într-un format adecvat în cazul unui audit
  • tSpace, semnătura electronică integrată în platforma Team Space, care asigură respectarea standardelor și reglementărilor legale prin certificarea ca furnizor de servicii de încredere în gestionarea documentelor

 

Avantajele adoptării unei semnături electronice

  • eliminarea posibilității de modificare a unui document sau de semnare neautorizată
  • reducerea timpului petrecut de personal cu înregistrarea, introducerea datelor, arhivarea și recuperarea informațiilor
  • acces ușor la documente pentru a dovedi conformitatea
  • eliminarea obstacolelor create prin cererea de a tipări, semna și scana documente trimise prin e-mail sau prin așteptarea returnării documentelor pe hârtie prin poștă
  • accesibilitate de pe dispozitive mobile

Ce ne recomandă?

 

Înțelegem nevoia de digitalizare, identificăm cele mai bune soluții, stabilim împreună ceam mai bună soluție pentru nevoile afacerii tale

Expertiza

Asigurăm informațiile necesare pentru a alege soluția adecvată pentru semnarea sigură a documentelor de la distanță, ținând cont de numărul de utilizatori, dimensiunea documentelor și platformele utilizate.

 

Funcționalitate

Îmbunătățim funcționalitățile prin extinderea direcției în platforma Team Space, precum și prin suportul acordat prin intermediul partenerilor noștri recomandați.

Tarifare utilizatori

În funcție de numărul de utilizatori, opțiunile de tarifare variază, permițând alegerea celei mai bune opțiuni pentru nevoile și bugetul companiei.

Fă primul pas către digitalizare cu Team Space

E timpul să introduci tehnologia digitală în anumite procese din afacere?
Începe cu trecerea documentelor în format digital.

Contactează-ne